Jézus üzenete

2016.05.21. 12:20

„Gyermekeim, el sem tudjátok képzelni, hogy milyen kedves Előttem a ti leborulásotok. Amikor a Szentháromságot imádjátok, a gonosz lelkek megbénulnak, és sok lélek kiszabadul a kezeikből. Ezek a lelkek megtérnek és megmenekülnek a kárhozattól. Ugye tudjátok, hogy a sátán kezdettől fogva napjaitokig arra szomjazik, hogy olyan lehessen, mint az Isten és elnyerje a neki járó imádatot. Ezt részben sikerült megvalósítania a világban. Én most tökéletessé akarom tenni imádásotokat, ezért egyesülök veletek emberségemben. Már nem ti imádjátok Atyámat, hanem Én bennetek. Ha igazán a kedvemben akartok járni, akkor kezeiteket tárjátok ki rövid időre, hogy testetek fölvegye a kereszt alakját, hiszen keresztem másik oldalán ti függtök ott. Ó, ha tudnátok, hogy a kereszt milyen félelmetes jel a bukott angyaloknak, akkor mindenben győzelmet arathatnátok. A győzelem alatt a kísértéseket értem, mert abban hamar el szoktatok bukni. Én a kereszten függök misztikusan a világ végezetéig, mert szent áldozatom örök és megismételhetetlen. Gyermekeim, sokszor megfeledkeztek megszentelt feszületetekre tekinteni megpróbáltatásaitok alatt. Higgyetek abban, hogy Én valóban ott vagyok a kereszten és vágyódom arra, hogy segítsek nektek. Keresztre feszített testemben szeretetem ereje tükröződik rátok, amikor szíveteket megnyitjátok előttem.  A szentek sok erőt merítettek keresztemből.”

bojt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztutak.blog.hu/api/trackback/id/tr598736238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása