Segítség!!

2013.04.27. 11:24

olyan fáradt vagyok, azt sem tudom, hogy hívnak. Lejárt tegnap a keresztelő, 13 embernek főztem az ünnepi ebédet, futás volt, de jól sikerült minden. Ma pedig megint rendezvény van nálunk, 6O ember, egész reggel kávét főztem és rohangáltam. vendégek még mindig vannak, de én már lemerültem. Jövő héten majd kipihenem kicsit, bár a holnap és holnapután még nehéz lesz.

Unom már, hogy mindig elhatározom, hogy elindulok mozogni, s azt a 3 kgt leadom, ami feljött rám a télen, aztán valamiért mégsem megyek. A közeljövőben tervezek egy 5 napos böjtöt, amikor csak bizonyos leveket iszom és néhány szelet rozskenyeret.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztutak.blog.hu/api/trackback/id/tr205249402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása