Mai nap

2013.07.31. 10:19


  Minden ember életében csak és kizárólag a JELEN a fontos. Nincs más dolgod, mint az, hogy itt és most tedd meg azt, amit megtehetsz azért, hogy kimutasd szeretetedet, illetve az Én szeretetemet, amely benned működni akar. Nincs sem jövő, sem múlt. Csak JELEN van! Én, az ÖRÖK JELEN mondom ezt neked. Én csak a JELENNEK vagyok az Istene. Nem a jövő reményében kell Bennem bíznod, hanem abban, hogy veled és benned vagyok, és mindezt érted teszem a jelenben.
Tőlem mindenfajta álmodozás idegen. Te nem azért jöttél a Földre, hogy jövőt biztosíts, hanem azért, hogy a jelent megszenteld. Ez a küldetésed. Ezt vállaltad, mielőtt megszülettél. Ezzel a szándékoddal és döntéseddel fogsz szembesülni, amikor földi életed véget ér, tehát amikor a halálod után Én, a FÉNY átvilágítalak. Igen. Szembesülni fogsz a születésed előtt elgondolt önmagaddal.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztutak.blog.hu/api/trackback/id/tr65435326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása